Thursday, November 20, 2008

Jana Wang Dari Google Adsense

Bagaimana Untuk Menjana Wang dari Google Adsense?
Saya telah memiliki JWA 1.0 dan terkini JWA 2.0 (Diberikan percuma-terima kasih banyak-banyak semoga Allah sentiasa memurahkan rezeki saudara). Kandungan JWA 2.0 adalah lebih padat dan ditambah dengan pelbagai iformasi dan teknik serta strategi terkini untuk berjaya dalam program Google Adsense.

E-Book Jana Wang Adsense (JWA) yang ditulis oleh Pakar Adsense Malaysia, Saudara Munawar adalah yang terbaik dan lengkap yang pernah saya miliki setakat ini. JWA Versi 1.0 dan terkini Versi 2.0 adalah Strategi Lengkap Google Adsense yang disampaikan dengan jelas dan terperinci bagaimana kita boleh menjana wang dengan menyertai Program Google Adsense. Dan yang penting sekali penyampaiannya adalah jujur dan tidak ada sebarang rahsia terselindung. Saya memiliki versi 2.0 diberikan secara percuma kepada semua pelanggan JWA Versi 1.0 (Memang hebat!!)

Saya jamin 100% anda memang berupaya menjana wang dengan mudah melalui Program Adsense ini dengan mengikuti semua langlah-langkah yang diberikan. Anda hanya perlu sedikit pengetahuan komputer dan talian internet (sebaik-baiknya Streamyx). Anda tidak perlu membayar apa-apa pada Google untuk menyertainya, semuanya adalah PERCUMA!!!

Anda akan diajar langkah demi langkah bermula membina blog, optimise blog, menulis artikel, mendaftar domain, menyewa hosting, mempromosi blog dan lain-lain lagi. Anda akan terperanjat kerana dalam masa tidak sampai 24 jam, blog/website anda akan tersenarai dalam 10 ranking teratas Enjin Pencari Google berdasarkan keyword yang digunakan!
Satu lagi yang saya amat teruja ialah Saudara Munawar sentiasa mengirim e-mail jika terdapat sebarang maklumat/strategi baru yang beliau perolehi dan beliau juga sentiasa update maklumat tersebut dalam blog beliau.

Setelah menyertai Program ini saya telah berupaya membayar ansuran kereta saya setiap bulan. Hasil pendapatan boleh ditunai terus samada di bank tempatan (cth: CIMB) dan Pejabat Pos yang menjadi ejen Western Union dan yang penting tiada sebarang komisen dikenakan!

Setelah mendaftar dengan Pakej JWA secara automatik anda akan mendapat 6 Modul PERCUMA dari Saudara Munawar. Bila anda melanggan JWA 2.0 pula, selain E-Book JWA 2.0, anda akan memperlolehi bermacam-macam E-Book PERCUMA!!!! Disamping itu anda juga akan diberikan 2 keywords PERCUMA untuk anda mula membina blog dan seterusnya menjana pendapatan!

Dapatkan segera sebelum kehabisan!





1 comment:

eddy the reds said...

canggih jgk blog ni, blog aku je x ok mcm blog budak skolah, traffic pn x byk